Friday 30 March 2012

sunshine

hello :) hihi well,lama sudah saya tidak update kau kan bloggy?awwhh,kesian ne.sokeii,this time im updating you.tadi kelas fizik,kami satu kelas kena rotan ne oleh madam fetty (sebab tdak CANTIK peka yg kami buat),saya kena rotan dua kali di tangan huhu.dengar-dengar before kami,kelas 4 sains 2 sdh kena rotan duluan.haiyaaa! bgus la bha juga mdm fetty buat macam ne,kasi sedar kami supaya buat kerja dgn lebih kemas dan teratur.dan hantar ON TIME! next time,bila mdm fetty ckp hitam,HITAM la dia.bila dia cakap putih,PUTIH lah dia.her decision is finale! hihisabar jak la kena rotan tadi,nasib tidak berapa sakit,rotan bambu pulak tu,adede (geleng-geleng kepala) ada ngilu-ngilu sikit la lepas tu,tp im strong.i take it as a GIRL! satu lagi,gundut langsung tdak text saya,saya rindu dia :(huhu sdh yumie,jgn cakap pasal ne,if he text you,then thats great!but if not,redha jak lah :) . sudah Allah tentukan begitu *smile* sudah tu,,saya kena suruh ikut KRIS (for short lah) tp yg panjang something macam Remaja Islam lah,not sure *angkat kening. saya mau ikut supaya saya boleh dapat sijil and then dapat ikut pertandingan NILAM next year.sokei,,sabar jak la labiiiii!! sudah lah saya ne pakai tudung pun tdak berapa pas,camping lagi.aigooo.

1 comment: